آموزش تولید محتوا

ساخت وبلاگ

پیاده سازی نقشه هجرت مشتری قسمت مهمی از عمل شما در فرایند تبدیل مشتریان میباشد. البته با ایفا پیاده سازی، فعالیت شما اصلا تک تک‌گردیده وجود ندارد. بلکه نصیب مهمی از عمل استارت می‌گردد. آموزش تولید محتوا با نقطه پایان پیاده سازی شما می بایست نقشه مسافرت خویش را زیرنظر گرفته و آن را بررسی فرمایید. اینکه تعدادی درصد از یوزرها ورودی وب سایت، سوای خرید آن را سوراخ می‌نمایند. اینکه چه اقداماتی برای بهبود حمایت از مشتریان بایستی جاری ساختن دهید و... مثلا سوالاتی میباشند که با یاری نقشه هجرت مشتری می بایست جواب دهید. آکادمی رایا پارس درواقع چک نقشه مسافرت به شما نشانه میدهد در چه نقاطی نیازهای مشتریان را برطرف نکرده‌اید؟

امروزه ابزارهای متنوعی در فضای آنلاین وجود داراست که به شما در بررسی نقشه مسافرت امداد می‌نماید. ابزارهایی مثل گوگل آنالیتیکس، گوگل تگ منیجر و هاتجر می توانند what is seo نظارت نیکی از اخلاق یوزرها و تعامل آنها با اینترنت‌وبسایت شما ارائه دهند.

توده‌بندی

در‌این نوشته‌ی‌علمی کارایی کردیم معرفی جامعی از مسافرت مشتری و نقشه مسافرت ارائه دهیم. نقشه مسافرت مشتری یا این که Customer Jouey Map چیزی وجود ندارد جز یک ارائه تصویری از شیوه تعامل مخاطبان با بیزنس شما. مشتری از زمانی با مال آشنا می‌گردد تا مجال خرید، فرایندی را طی می‌نماید که تحت عنوان هجرت مشتری شناخته می‌گردد. مهمترین موادسازنده مسافرت مشتری درواقع نقاط تعامل مشتری با بیزنس شما میباشد. در‌حالتی که می خواهید شعور صدق از نیازها و علایق مشتریان به دست آورید و آنان را به تعامل ترغیب نمایید، بایستی یک نقشه هجرت بی نقص برای حصول و کارتان تدوین و آن‌ها‌را به سمت خرید هدایت نمایید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 126 تاريخ : پنجشنبه 31 شهريور 1401 ساعت: 13:19

دو گزینه از مهم ترین معیارهای عملکردی که میتوانید اندازه‌گیری فرمائید عبارتند از:

«First Contentful Paint (FCP)» |او‌لین رسم معنادار کاغذ
«Largest Contentful Paint (LCP)» |اولی رسم محتوایی
این دوتا به شما میگویند که به صورت میانگین ​​چقدر ارتفاع میکشد آموزش تولید محتوا تا ارکان هر برگه لود شوند. با کاهش آن‌ها، می توانید سرعت تارنما را به طور کلی بهبود ببخشید.

«FCP» میزان اساسی‌تری نسبت به «LCP» میباشد آکادمی رایا پارس و می‌اقتدار اظهار کرد «LCP» بر روی سرعت ارائه محتوای مهم متمرکز میباشد، در حالی که «FCP» بر روی سرعت تحویل محتوای اولیه تمرکز داراست و هر دو آن‌ها یک دلیل اصلی برای تجارب کاربری محسوب می گردند.

توده‌بندی

«LCP» بغرنج میباشد و فرصت‌بندی آن میتواند  what is seo زیر اثر کارداران زیادی قرار گیرد. البته در شرایطی که در لحاظ داشته باشید که باصرفه‌سازی «LCP» در مرتبه اولیه مرتبط با با صرفه‌سازی منابع میباشد، قادر است به صورت قابل توجهی شغل را معمولی فرمایید.

 باصرفه‌سازی «LCP» را می‌اقتدار در چهار مرحله خلاصه کرد:

باور نتایج نمائید که منبع «LCP» هر چه زودتر بارگیری میگردند.
اعتقاد و باور نتایج فرمائید که عنصر «LCP» میتواند به محض اتمام بارگیری منبع آن، رندر گردد.
فرصت لود منبع «LCP» را تا جایی که می توانید فارغ از تلف کردن چگونگی کاهش دهید.
مدرک «HTML» اول را در سریع ترین مجال ممکن تحویل دهید.
در صورتی‌که بتوانید این فرایند را در صفحه های خویش به‌صدق ایفا دهید، پس می بایست مطمئن باشید که تجارب لود با صرفه را به یوزرها خویش ارائه می‌دهید و بایستی آن را در امتیازات «LCP» حقیقی وواقعی خویش ملاحظه کنید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 114 تاريخ : سه شنبه 29 شهريور 1401 ساعت: 13:57

این الگوریتم مانند مرغ مگس خوار میباشد آموزش تولید محتوا و روی لغات کاوش گردیده برای بهبود بخشیدن جستجوها بوجود آمده میباشد با این تفاوت که نگاهش روی شبکه های عمومی نیز براین اساس اکنون عمل در شبکه‌های‌اجتماعی به ترازو متعددی روی سئوی تارنما اثر مثبت داراست.

11- الگوریتم mobilegeddon
با دقت به توسعه استعمال از تلفن های یار به وسیله یوزرها اینترنتی، آکادمی رایا پارس گوگل جدیدترین الگوریتم خویش را اذعان کرد. این الگوریتم جزء جدیدترین الگوریتم های گوگل به حساب میآید که در اردیبهشت ماه همین سال اجرا شد‌ه‌است. وب سایت هایی که در صفحه ها تبلت و تلفن همراه های هم پا به خیر و خوبی اکران داده نمی‌شوند کم کم از حاصل کاوش حذف خواهند شد.

12- الگوریتم برت
اسم الگوریتم برت مخفف گردیده‌ی عبارت Bidirectional Encoder Representations from Transformers در معنای «رمزگذار دوطرفه اکران داده گردیده از مبدل‌ها» میباشد. نگران نباشید! بر‌مغایر اسم به ظواهر سختش، این الگوریتم برای ظریف‌خیس شدن حاصل کاوش از روش ادراک لهجه بشر آمده میباشد! الگوریتم برت یک ماشین یادگیری میباشد تا لهجه بشر را عالی ادراک نماید و برای کلمه و واژه های سرچ گردیده نتیجه ها ظریف‌خیس و مجاورت‌خیس به مقصود استفاده کننده اکران دهد. پیش از رونمایی گوگل از الگوریتم برت در‌صورتی‌که یک پاراگراف را در اینترنت کاوش می‌کردید  what is seo گوگل برای اکران جواب به شما پاراگراف را به عبارات جدا تبدیل میکرد. در سود هر لینکی که در برگه نتیجه ها کاوش می‌دیدید مرتبط با یکی‌از کلمه ها بود؛ البته در حال حاضر گوگل با به کارگیری از الگوریتم برت و فهم و شعور معنای تک تک پاراگراف حاصل کاوش را مفیدتر ارائه می‌نماید.

برای فهم و شعور ریلکس‌خیس الگوریتم برت کافی میباشد عبارتی با لحن عامیانه مثل "چجوری پست الکترونیک بسازم" را سرچ نمایید. در نصیب پیشنهادات گوگل عبارت‌های دیگری با همین مضمون و با لهجه محاوره سفارش میدهد و نتیجه ها سرچ نیز شما‌را در ایجاد کرد آدرس اینترنتی موعظه می‌نمایند. 

بیشتر بخوانید : الگوریتم برت BERT گوگل چیست - فهم عالی لهجه آدم

13- الگوریتم Mobile First Index
گوگل همواره به رضایت یوزرها از نتیجه ها جستجوها و وبسایت‌ها اعتنا ویژه‌ای دارااست؛ پس به این ترتیب تغییر و تحول اخلاق و رفتار یوزرها در شیوه کاوش کردن را دلیلی برای ساخت تغییر و تحول می‌بیند! با متداول شدن تلفن همراه‌های هوشمند و  کاوش در گوگل با تلفن همراه، دقت گوگل به‌این تغییرات جلب شد؛ و فیض آن آغاز الگوریتم mobilegeddon و بعد الگوریتم تلفن همراه فرست ایندکس  Mobile First Index بود. مقصود الگوریتم Mobile First Index جلب رضایت کاربرانی میباشد که با گوشی به کاوش در گوگل می پردازند! مبتنی بر با این الگوریتم برای راحتی یوزرها موبایلی، ترازو و ملاک جايگاه بندی وب سایت‌ها با صرفه بودن وبسایت برای تلفن همراه‌های گوشی یا این که به اصطلاح رسپانسیو بودن آنان میباشد. گوشی فرست ایندکس با وبسایت‌هایی که ورژن دسکتاپ و ورژن موبایلی آنها یکسان میباشد و وبسایت‌های که رسپانسیو نیستند، دشمنی سرسختی دارااست و آنها را از نتیجه ها کاوش حذف می‌نماید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 140 تاريخ : يکشنبه 27 شهريور 1401 ساعت: 13:33

از شایسته ترین ابزارهایی که به بازیابی گوگل پنگوئن امداد می‌نماید، Google disavow میباشد. کلمه disavow در معنای «رد هر سیرتکامل مسئولیت یا این که پشتیبانی» میباشد  آموزش تولید محتوا که در این باره، به رد پناه رئیس وبسایت از لینک و پیوند اشاره دارااست. این ابزار از فرصت فعال سازی الگوریتم پنگوئن گوگل، مطرح شد. درین فرصت، وبمسترها به‌دنبال راهی بودند که از دست پیوند‌هایی که نمی‌توانند حذف نمایند، آکادمی رایا پارس خلاص شوند. براین اساس می‌قدرت خاطرنشان کرد گوگل disavow پاسخی به‌این نیاز مدیران تارنما بود. 
به صورت خلاصه، شما با به کار گیری از این ابزار، لینک و پیوند‌های اسپم را مشخص و معلوم و در گوگل disavow تصویب می کنید و در مقابل گوگل، این لینک و پیوند‌ها را از اعتبار ساقط می‌نماید. یک کدام از مورد ها مهمی که در به کارگیری از ابزار google disavow بایستی به خیال داشته باشید این میباشد what is seo که زمانی لینک و پیوند‌ها بی‌قیمت میشوند، جايگاه شما به موقعیت گذشته برنمی‌شود و برای استخراج به رده پیشین‌تان در ورقه‌ی نتیجه ها جستجوی گوگل، بایستی به مکان ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند‌های اسپم، به پندار جستن بک‌لینک و پیوند‌های کیفیت بالا باشید.

چه طور متوجه شویم که سایت مان به وسیله به روز پنگوئن 4.0 جریمه گردیده است؟
یافتن اینکه وبسایت شما به وسیله پنگوئن 4.0 گوگل جریمه گردیده یا این که خیر بسیار راحت میباشد. 

افت ناگهانی در ترافیک ارگانیک او‌لین نشان برای دانستن جریمه به وسیله پنگوئن 4.0 برای سایت میباشد.
شما نیز اگر که هیچ سیرتکامل موردی یا این که ارتقا مقداری در جايگاه‌بندی‌ها بعد از پنگوئن 3.0 نمیبینید زیر تأثیر این الگوریتم قرار گرفته‌اید. همینطور در شکل که مشاهده میکنید بازدید از سایت با کاهش شدیدی مواجه گردیده است.
چه فعالیت کنیم که از جریمه پنگوئن 4.0 گوگل در جانبداری باشیم؟
بعضی از نکات اصلی برای بازیابی از پنگوئن 4.0 گوگل به تفصیل تحت میباشد:
در مرحله نخستین می بایست پروفایل لینک و پیوند‌های خویش را بشناسید و اینکه آن‌ها در مقایسه با رقبای خویش به چه شکل به حیث می‌رسند؛ 

به صورت منظم پروفایل بک‌پیوند خویش را نظارت فرمائید؛
از ابزار Disavow گوگل به کارگیری نمائید؛ این ابزار یکی شایسته ترین و واپسین ابزارهای بدون پول برای حذف بک‌پیوند‌های اسپم سیرتکامل میباشد و براین اساس دوری از جریمه شدن بوسیله پنگوئن 4.0 گوگل میباشد. این ابزار به وبمستران این قابلیت و امکان را می دهد که در شکل ورود پیوند‌های بی‌چگونگی از سایتی دیگر به تارنما خویش که باعث به کاهش درجه سایت میشود به گوگل گزارش دهند تا از این به آنگاه پیوند‌ها را کلاً نادیده بگیرد.
جايگاه‌بندی ورقه نتیجه ها موتور جستجوی خویش را به صورت منظم پژوهش نمایید؛
نگه داشتن پروفایل بک‌ پیوند‌ ها به صورت صحیح و کیفیت بالا، بسیار سفارش می شود که پروفایل بک‌ پیوند هایی که دارید تا حد قابلیت صحیح باشند مثلا از تارنما‌های اسپم سیرتکامل و غیر مرتبط پرهیز کنید. همینطور ریدایرکت‌های مطلوب برای پیوند‌های شکسته به فعالیت ببرید

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 117 تاريخ : سه شنبه 22 شهريور 1401 ساعت: 14:18

هنگامی پای سوال های مشقت بار و بغرنج به در بین می‌آید، آموزش تولید محتوا برای اخذ اطلاعاتی که مستقیما به جستجوی ما مبدل میشوند، معمولا به سراغ اشخاص و افراد رفته و از یک استدلال انسانی توقع پاسخی مطلوب داریم. درحال حاضر تصورش را بکنید که هیچکس در دسترس تان وجود ندارد تا در یافتن چیزی که بدنبال اش می باشید، کمک تان نماید. اینجاست که به شما فناوری مطابق هوش ادراکی را معرفی میکنیم که در لحظه متوجه منظور تان می‌شود و به نکاتی توجه دارااست که تا پیش از آن حتی به ذهن تان خطور نکرده بود. یار ما باشید تا به پیشواز گوگل، در بعدی ای مجاورت برویم.

معرفی الگوریتم مام – MUM
هوش MUM گوگل، به اختصار  Google Multitask Unified Model، آنطور که توسعه و گسترش دهندگان این مکانیسم قادر تعریف کرده اند، ظهور کرده تا داده های ما یحتاج مخاطبین را از دِلِ میلیاردها شیت محتوا به اقتدار بیش تر از 75 نوع لهجه گوناگون پردازش کرده و با تحلیلی که مطلوب آنهاست، در اختیارشان قرار دهد. آکادمی رایا پارس ولی این همگی قصه وجود ندارد و قصه به گزاره ی “در اختیارشان قرار دهد” خاتمه نمیگیرد. به نوعی میتوانیم بگوییم این چرخه تبادل سوال و جواب بقدری پویا و بزرگ میباشد، که خیر شما و خیر MUM، هیچ یکدست از راز هم بر نخواهید داشت.

بشر دائما در درحال حاضر یادگیری میباشد و این فعالیت را با گشتن بدنبال هر چیزی فرا میگیرد. از کفشی که به پا می نماید تا خودرویی که سوار میشود و کاری که اجرا می‌دهد و حتی برای طعام میل کردن، حافظه می گیرد چطور از قاشق و چنگال به کارگیری کند. پس میتوانیم بگوییم، فارغ از یاد دادن، what is seo آدم یک ماشین طبیعی میباشد. MUM  نیز در همین مسیر قدم برداشته و چنانچه به وی در پوسته یک جسم، دست و پا بدهیم، برایش سنسور و لنز چشمی عمل بگذاریم و همچنین یک بلندگو را در دهن مکانیکی اش مکان دهیم، با همین یکسری مورد خواهید روئت کرد که MUM با شما کلام می‌زند، با نگاهش رابطه میگیرد و با دستانش بر روی نقشه، یک پایان هفته مفرح را در مکانی که شما دوست دارید، طراحی برنامه می کند.

یادگیری، نظارت و کشف در MUM تبدیل به واقعیتی به اسم ساخت داده ها یکتا و منحصربه‌فرد بفرد گردیده و پا به عرصه هایی نهاده که دورنمای آن، در نظر گرفتن و ارایه ی راه حل های متفکرانه میباشد.

ساختار الگوریتم MUM
هوش MUM از یک‌سری خلاقیت درست شده میباشد. در یک نوشته‌ی علمی تحقیقاتی، گوگل به یک سبک یکسری وظیفه ای واحد، که توان جاری ساختن عالی همگی ی امور را داشته باشد اشاره کرده و آن را چالشی جالب فکر می‌کند.

هوش MUM ولی میتواند در هر قسمت از وظایفی که اعمال می‌دهد، لهجه طبیعی آدم را پردازش نماید و با پژوهش و نظارت مستندات، تفاوت در بین هر نوع گویش را تشخیص داده و در فیض، برای پرسشی که مطرح گردیده یا این که به گویش مبدا و یا این که به هر گویش دیگری، جواب و جواب هایی با نقطه نهایی گشوده ارایه کند. این‌راه از تبادل داده ها را در هوش لمدا LaMDA، سراغ داریم که گفتگویی با بی غایت تعیین را در مکالمه دو یا این که یک سری طرفه به ارمغان میاورد و میتواند هر لحظه با تغییر تحول زمینه مشاجره، پاسخ مرتبطی داده و فضای تعاملی جذابی را رقم بزند.

بیایید به خودمان و معاش بشر ها برگردیم، در طی هجرت کنیم و صحیح به محلی برسیم که دو بشر اول راهی برای رابطه کلامی با یکدیگر پیدا کردند. آغاز نوا و اصوات بود و بر مبنای نوع و صورت صدایی که بلند میشد، متوجه مراد هم گردیده و آن‌گاه حافظه گرفتند آن را طراحی برنامه و نظم ببخشند. در سریال SEE می‌بینیم که چطور بشر نابینا قادر است با حواس و صدالبته صدایی که در چنگ داراست به نزاع برود، طبیعت را به زانو دراورده و کیلومترها زمین را بپیماید تا به اهدافی که می‌خواهد رسد. هوش MUM نیز امروز، پیشین آدم های اول میباشد و می‌تواند در ازای چیزی که دنبال می نماید، به هر زبانی بیابد و یا این که زبانی برای ارایه مطلوب آن ساخت‌و‌ساز نماید. این هوش کارامد توانسته اشتباهات و مسایل اکثری را با خصوصیت های “تعدادی وظیفه ای” و “راهکار های یک دست” که به عبارتی دانشنامه ی داده های بدست آورده اش میباشد، حل کند.

اینک که‌این نوشته‌ی علمی را می‌خوانید، هوش MUM در حالا یادگیری و کاوش در کل لهجه ها و فرهنگ وتمدن ها میباشد. مستندات و داده های در دسترس را حافظه می‌گیرد و در چیزی که ما اسم آن را “ذهن” می‌دانیم، با نام سیستم ” راه‌حل های یک دست” حفظ می نماید تا بتواند در لحظه، به یک درخواست با یکسری شیوه به طور همزمان، جواب دهد.

دیگر سوال های به یک پاراگراف با نشانه “؟” محصور نخواهند شد، بلکه MUM به یک جمله از جانب مخاطب کاوش گر به ذکر داده ها می‌پردازد و این جواب ها، به طور طبیعی چیزی وجود ندارد که بخواهیم با یک لینک و پیوند و یا این که Snippet، رفع رجوع و برگشت گردیده بنامیم. MUM جواب هایی بصورت ورقه ها ارایه می نماید و چنانچه بخواهیم پاره ای معمولی خیس تشریحش کنیم، سوال ها و واژه و کلمه هایی که بدنبال پاسخ میباشند، بصورت مشورت کردن، سفارش و یا این که راه‌حل جواب داده میگردند.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 107 تاريخ : شنبه 19 شهريور 1401 ساعت: 14:11

به عبارتی‌طور که اشاره شد، این الگوها و شیوه نامه‌ها برای مدیران تارنما‌ها بسیار اساسی میباشند. یک مدیریت می بایست بداند آموزش تولید محتوا چه محتوایی را چه‌طور ارائه بدهد تا طبق تعاریف گوگل، یک مقاله مطلوب باشد. از چه کلمه ها یا این که تصاویری به کارگیری نماید تا گوگل مراد ظریف محتوای تارنما را دریابد. از تمامی اصلی‌خیس چه‌طور گوگل را متقاعد نماید تارنما او‌را تحت عنوان اینترنت‌وب سایت رفیعتر به یوزرها معرفی نماید؟ برای جواب به‌این سوال ها ما یحتاج میباشد با الگوریتم‌های گوگل و عملکردشان آشنا گردید و بدانید هر مورد با چه فیلتری مطالب شما‌را بررسی می‌نمایند.

لیست الگوریتم‌ های گوگل
الگوریتم های گوگل به دو تیم مهم و جانبی تقسیم می شوند. آکادمی رایا پارس الگوریتم های اساسی در واقع هسته‌ی نخستین‌ی  گوگل می‌باشند که آنالیز کلی و درجه‌بندی وبسایت‌ها را اعمال میدهند البته الگوریتم‌های جانبی وظیفه‌ی رسیدگی محتواها، لینک و پیوند‌ها و تاثیرات مخرب بر وبسایت‌ها را به عهده دارا هستند. در پی‌ی این مقاله، با الگوریتم‌های جانبی و طریق فعالیت آنها آشنا می‌شویم.

الگوریتم پاندا گوگل
الگوریتم پاندا به اسم طراح اساسی آن یعنی Navneet Panda  اسم‌گذاری گردیده‌است. این پاندا برخلاف پانداهای بامزه‌ و بخشندگی که در گلشن وحش‌ها یا این که برنامه کودکان‌ها چشم‌ایم، خیر صرفا کریم وجود ندارد؛ بلکه به طور کامل دورازشوخی و مشقت بار‌گیر میباشد. در فرمان العمل این الگوریتم آمده میباشد که با نظارت مطالب مندرج در وب سایت‌های متفاوت، محتواهای تکراری، کوتاه، اسکن گردیده و معدود‌بها را شناسایی می‌نماید و مرتبه‌ی آن ها را در سرچ گوگل تحت میاورد. پاندا یک خرس با عینک ته استکانی میباشد که مجموع مطالب مندرج در فضای اینترنت را پژوهش کرده‌میباشد. این خرس دانشمند می داند کدام تارنما‌ها فارغ از اینکه به خویش زحمتی بدهند، مطالب سایرافراد را اسکن می‌نمایند. در صورتی پاندا تشخیص بدهد که مطالب یک وبسایت ارزشی ندارند فورا اینترنت‌وبسایت را جریمه خواهد کرد. براین اساس برای اینکه دل پاندا را به دست بیاورید بایستی موردها ذیل را رعایت نمائید:

مطالب تکراری را حذف و عملکرد فرمائید محتوای تازه و دیدنی بنویسید
محتواهای بی‌چگونگی را کنار بگذارید. بخش اعظمی از مقاله ها ضعیف، what is seo قطاری از عبارات کلیدی می باشند که با حروف اضافه و افعال به یکدیگر متصل گردیده‌اند و هیچ محتوای ارزشمندی ندارند. پاندا وسط‌ی نیکی با این مقاله‌ها ندارد و در شکل مشاهده‌‌ی این محتوا، وبسایت را جریمه خواهد کرد.
محتواهای خیلی کوتاه نیز از خط قرمزهای الگوریتم پاندا می‌باشند. مطالب خیلی کوتاه یا این که بخشی از یک نوشته‌ی‌علمی‌ی زمانبر که تنها به قصد لینک و پیوند دادن به نوشته‌علمی‌ی مهم منتشر میشوند، از حیث پاندا نامناسب و بیکیفیت به اکانت میایند و اثر منفی بر جايگاه بندی وبسایت خواهند داشت.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 75 تاريخ : چهارشنبه 16 شهريور 1401 ساعت: 13:26

در جریان کنفرانس گوگل I/O سال 2021، آموزش تولید محتوا یک پرسش بغرنج بوسیله آقای  Prabhakar Raghavant، نائب رئیس ارشد در گوگل مطرح شد که جواب آن اکنون زمینه دعوا مقاله‌ها بی شماری شد‌ه‌است. درین سوال و جواب دیگر خبری از جستجوی یک عبارت و پاراگراف و همچنین پاسخی که به لینک و پیوند و نشانی تارنما ها و صفحه ها مربوط می شد، خلا.

آقای Raghavant پرسید: آکادمی رایا پارس اینجانب تا قبل از این به کوه های آدام رفته ام و قصد دارم در فصل‌پاییز آینده، برای پیاده روی به کوه فوجی بروم. چه طور میتوانم فراهم نحس و به چه چیزهای دیگری نیاز دارم؟

در موقعیت معمولی همان طور که مرور کردیم، می بایست برای هر ابزار و نیازمندی جستجوی متفاوتی داشت و از توده جواب ها یک ارزیابی لیست تنظیم و آن‌گاه چک قابل قبولی را بدست آورد. در واقع طرح ریزی مسافرت و پیاده روی به کوه فوجی حتی به حاصل گوگل نیز محصور نمی شد، بلکه برای استحضار از تجربه بقیه کوهنوردان نیز، مستلزم دریافت اطلاعاتی خوا‌هیم بود.

اینجاست که MUM مجموع این مراحل را حذف و به شما در نقش یک کوهنورد زبده، اطلاعاتی از قبیل موقعیت آب و هوایی و مسیر دسترسی و ترفیع را داده و بعد امکانات لازم و اقلام مصرفی را نیز در اختیارتان می‌گذارد. what is seo از آنجاییکه درباره گوگل کلام می‌کنم، پس در ضمن مشاهده جواب وقتگیر، کار کشته می باشید که لباس ضخیم تان را خریداری، سبک کفش تان را تعیین و در صورتی‌که یک گروه کوهنوردی در آن دوران قصد پیمایش داشته باشند، با آنان در اپلیکیشن شان یار و همدم گردید.

هوش MUM داده ها مختلفی را از منابع متنوع گرداوری و با فاکتورهای بی شماری چک کرده و از سویی گریزی به بایگانی جستجوهایی میزند که درباره ی گونه های کلمه و واژه های مرتبط درباره شان اطلاعاتی به یوزرها داده گردیده است و مسلما برخورد آنان و نظراتی که به اشتراک گذارده اند و از کلیه اساسی خیس وب لاگ کوه نوردان و خاطرات شان نیز از شاخه ای دیگر پردازش میگردد. پس زمانی با هشدار review or   در کنسول گوگل مواجه میشوید، خیلی زود بایستی به پندار جلب حیث مشتریان و مخاطبین تان باشید و اینجاست که کامنت های ساختگی و امتیازات خودی که به وسیله ادمین تصویب می گردد، خیر صرفا هیچ تاثیری در نتیجه ها کاوش نداشته، بلکه مشمول وضعیت Self-serving reviews گشته و اینگونه محتوایی یا این که محصولی برای پایش بوسیله MUM شانسی نخواهد داشت.

در سوال ها بغرنج ای مانند کوهپیمایی با آقای  Raghavant، کلیه چیز به ادغام موجودیت ها و آرزوها و همچنین تمایلات بستگی دارااست و MUM قصد داراست مشخص یک دستور را بفهمد. هرچند ماشین ها در شعور گویش بشر اختلال دارا هستند، البته الگوریتم ها و هوش هایی مانند BERT و MUM حقیقتا به معنایی مجاورت گردیده اند که بتوانیم بگوییم لهجه آدم را بی نقص می‌فهمند.

الگوریتم MUM و حاصل جستجوی مفهومی
جواب هایی که MUM به ما می‌دهد دارنده عکس، ویدیو و حتی نقشه زنده می‌باشند که به آن multi modal  می‌گوییم و عامل آن هم ارایه داده ها کاربردی میباشد که به واژه و کلمه و مضمون‌ بسیار مهمی به اسم نتیجه ها بی نیاز مربوط میگردد. یک فیض بی نیاز با ساخت پاسخی گوناگون سعی بر ارایه صورت جدیدی به اسم ارشادوراهنمایی و مشورت کردن می نماید و با اتصال به خدمت لنز، با دوربین خویش عکسی از دستکش، کفش و یا این که وسیله ای می‌گیرید تا MUM به شما بگوید آیا این امکانات مطلوب مقصود شما می باشد یا این که نه و به دنبال به شما پیشنهاداتی میدهد که هم جنبه اطلاعاتی دارااست و هم ارایه محصولاتی برای فروش. پس در قسمت دکان های اینترنتی، بی نقص بودن آلبوم عکس، خصوصیت های متاع و محصول ها مرتبط نقش برجسته تری به خویش می‌گیرند.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 75 تاريخ : دوشنبه 14 شهريور 1401 ساعت: 15:31

تیم‌بندی‌ها در URL String به وسیله گوگل خوانده‌ میگردند آموزش تولید محتوا و این سیگنال را میدهد که کاغذ شما درباره چه چیزی کلام می‌نماید.

۵۷- مراجع و منابع

استناد به مراجع و منابع متفاوت مانند مقاله‌ها پژوهشی، ممکن میباشد آرم چگونگی محتوای شما باشد. با این اکنون، گوگل استعمال از پیوند‌های فرنگی را تحت عنوان سیگنالی برای مرتبه‌بندی رد نموده است.

۵۸- به کارگیری از بولت‌ها و فهرست‌های شماره‌دار

بولت‌ها و فهرست‌های شماره‌دار به تجزیه محتوای شما‌را کاربرپسندتر می‌نمایند و منجر میگردند خوا‌نندگان از رسیدگی وقتگیر خسته نشوند. این شغل به بهبود خوانایی، ارتقا مجال حضور در کاغذ و در غایت بالا رفتن سکو شما در گوگل یاری می‌نماید.

۵۹- حق تقدم شیت در نقشه تارنما

اولویتی که به یک شیت از روش پوشه sitemap.xml داده‌ میگردد ممکن میباشد روی سکو‌بندی اثر بگذارد.

۶۰- لینک و پیوند‌های خروجی زیاد

گوگل میگوید: «بعضی از صفحه ها که دارنده لینک و پیوند‌های خروجی بسیار زیاد میباشند، زمینه کاغذ را نامفهوم‌ می‌نمایند و از محتوای اساسی گم راه‌ می شوند».

۶۱- به کار گیری از لغات کلیدی فرعی برای سکو‌بندی

هنگامی کاغذ‌ای روی تعدادی واژه کلیدی گوناگون مرتبه میگیرد، به گوگل این سیگنال را می دهد که محتوای باکیفیتی داراست. گوگل بارها به صراحت اعلام نموده است در ادامه وبسایت‌هایی می گردد که یوزرها فراوانی برای جستجوهای شبیه از آن به کارگیری می‌نمایند.

۶۲- قدمت ورقه

هرچند گوگل محتوای نو را ترجیح‌ میدهد، آکادمی رایا پارس ولی صفحه های دیرین که به‌طور منظم به‌روز‌ میگردند ممکن میباشد از صفحه های تازه خوب شغل نمایند.

۶۳- صفحه های کاربرپسند

زمانی یک برگه چگونگی بالایی داراست، محتوای اساسی آن به نیکی چشم می گردد و این شغل در غایت روی سکو وب سایت شما اثر میگذارد.

۶۴- دامنه‌های پارک گردیده

هنگامی یک وبسایت با یک سری دامنه گوناگون گشوده می شود، what is seo آن را دامنه پارک‌گردیده می‌نامند. گوگل در سال ۲۰۱۱ یک به‌روزرسانی ارائه بخشید که طی آن دامنه‌های پارک گردیده معمولا سکو کمتری میگیرند.

۶۵- محتوای موءثر

گوگل میتواند محتوای «موثر» و «با کیفیت» را از هم تشخیص دهد. برای اینکه سکو بهتری از گوگل بگیرید می بایست روی هر دوی این موادتشکیل دهنده تمرکز نمائید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 71 تاريخ : يکشنبه 13 شهريور 1401 ساعت: 16:09

این هم یک کدام از دیگر از ابزارهای آنلاینی میباشد آموزش تولید محتوا که گوگل به‌شکل مجانی برای ردیابی ترافیک تارنما در مشت یوزرها خویش قرار داده میباشد. شما نیز میتوانید برای یافتن ارورهای 404 از آن به کارگیری فرمائید.
1. وارد حساب گوگل آنالیتیکس خویش گردید
2. مسیر پایین را دنبال نمایید
Acquisition
All Traffic
Channels
Organic Search
3. از لیست صفحه ها خویش یک خروجی (export) بگیرید
4. لیست صفحه ها را در ابزار Screaming Frog وارد فرمائید آکادمی رایا پارس و اذن بدهید در آن ها بخزد
مزیت به کارگیری هم‌زمان از گوگل آنالیتیکس و اسکریمینگ فروگ
شما با به کارگیری از این شیوه می توانید اصلاح پیوند شکسته را از برگه‌هایی که ترافیک بیشتری دارا هستند استارت نمائید. در واقع با این طریق شیت‌ها را حق تقدم بندی می کنید و اصلاح را از کاغذ‌های اساسی‌خیس (شیت‌هایی که ورودی زیادتری دارا‌هستند) استارت می کنید.

به کارگیری از ابزار Online Broken Link Checker Tool
در صورتیکه وب سایت شما خیلی تبارک و کبیر وجود ندارد، این ابزار به‌شکل مجانی پیوند‌های شکسته شما (حداکثر تا 3000 ورقه) را پیدا می‌نماید و در بهبود آنها به شما یاری می‌نماید:
1. وارد وب سایت Online Broken Link Checker Tool بشوید
2. نشانی متبوع خویش را وارد نمائید
3. آیتم Find broken links را تعیین نمایید

4. کد امنیتی را وارد فرمائید
5. مورد Find broken links now را گزینش نمایید
6. طاقت فرمائید لینک و پیوند‌های شکسته برای شما لیست گردد

تا اینجا کارایی کردیم در دسترس‌ترین و شایسته ترین ابزارهای شناسایی لینک و پیوند‌های شکسته را به شما معرفی کنیم، بایستی بدانید ابزارهای بسیار متنوع و زیاد دیگری نیز میباشند. از دید ما همین ابزارها فعالیت شما‌را رویه می‌اندازند what is seo و نیازی به استعمال از ابزار دیگری را ندارید.
هم اکنون پرسش اینجاست: «اینک که پیوند های شکسته را پیدا کردم می بایست چه کاری جاری ساختن دهم؟» بدین ترتیب به دنبال میخواهیم به معرفی گونه های طرز‌های اصلاح پیوند شکسته بپردازیم:

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 98 تاريخ : شنبه 12 شهريور 1401 ساعت: 16:00

باصرفه‌سازی صرفا برای بهبود مرتبه‌بندی اجرا نمیشود، آموزش تولید محتوا بلکه میخواهد اعتنا یوزرها را جلب نماید تا روی وب سایت شما کلیک نماید. هر چه برگه شما فراتر باشد، احتمال کلیک استفاده کننده روی آن هم بیشتر میباشد. میتوانید Meta Description خویش را طوری بنویسید که دیدنی و اغواکننده باشد و مخاطب تحریک گردد تا کلیک خویش را روی تارنما شما خرج نماید!

به استفاده کننده دلیلی ارائه دهید که شمارا از در بین ۱۰ تا ۲۰ وبسایت دیگر گزینش نمایند.

تیتر‌ها
شما برای گزینش تیتر، فضای بسیار محدودی دارید (حدود ۷۰ صحبت) براین اساس می بایست از آن مدبرانه به کارگیری فرمائید. آکادمی رایا پارس مطمئن گردید که در تیتر‌تان از واژه کلیدی به کار گیری کرده‌اید. همینطور در پی، داده ها مازاد و مرتبطی را ارائه دهید که به محض پژوهش نتیجه ها، مخاطب مجاب گردیده و مستقیما تارنما شمارا تعیین نماید.

URL ها
URL  یک سیگنال مازاد در ارتباط با فیض کاوش به استفاده کننده ارائه می‎دهد. در حالتی‌که URL اکران داده گردیده شما مالیات بر ارزش افزوده‌ای به وی ندهد یا این که با مقصود کاوش گر منطبق نداشته باشد، ممکن میباشد وب سایت شمارا تحت عنوان یک آیتم مطلوب نادیده بگیرد و روی وبسایت حریف‌تان کلیک نماید.

توضیحات متا
توضیحات متا بعداز URL در فیض کاوش می‎‌آید. what is seo در اینجا، مقداری بیشتر مجال دارید تا برای تقویت و پیشرفت پیام تیتر که پیش‌خیس دقت آن‌ها‌را به خویش جلب نموده است، توضیحاتی ارائه فرمائید.

شما دربین ۳۰ تا ۳۰۰ کاراکتر دارید که می توانید از آن برای جابجایی مهم ترین داده ها مرتبط با متاع یا این که سرویس ها‌تان استعمال فرمائید. تلاش نمایید چیزی را بنویسید که ممکن میباشد برای یوزرها بها داشته باشد و آنها‌را تشویق نماید تا روی وبسایت شما کلیک نمایند. به خاطر داشته باشید که مدام بایستی با استعمال از لهجه خودشان، نیازهای آن‌ها‌را برطرف فرمائید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 79 تاريخ : پنجشنبه 10 شهريور 1401 ساعت: 14:23

تمامی سئوکاران این مسئله را می دانند آموزش تولید محتوا که گوگل صفحه ها وب سایت را فورا کرال نمی‌نماید. بعضی وقتها کرال کردن یک کاغذ ممکن میباشد هفته‌ها ارتفاع بکشد. این حادثه میتواند روی سئوی وب سایت شما اثر بگذارد.

به عنوان مثال یک ورقه لندینگ در تارنما را باصرفه می کنید البته هر چقدر معطل میمانید، این کاغذ ایندکس نمی‎خواهد شد. آکادمی رایا پارس در حالتی که با اینگونه مشکلی مواجه گردیده‌اید، وقت آن رسیده که میزان دارایی خزش یا این که crawl budget خویش را باصرفه فرمایید. ما در‌این نوشته‌ی‌علمی به شما می گوییم که کراول باجت چیست و چطور می توانید آن را با صرفه نمایید.

درین نوشته ی علمی با مطالب تحت آشنا میشوید:

دارایی خزش Crawl Budget در بهینه سازی چه مفهومی داراست؟
دارایی خزش، تعداد صفحاتی میباشد که ‌‌‌ گوگل در یک مقطع معین (به عنوان مثال در یک روز) می تواند ‌‌‌آنها‌را کراول نماید. تعداد این صفحه ها در روزهای متعدد میتواند پاره ای تغییر و تحول نماید. ‌‌‌ گوگل ممکن میباشد هر روز ۶ برگه را در وب سایت شما کراول نماید. این عدد ممکن میباشد به ۵۰۰۰ یا این که حتی گاهی به ۴ میلیون برگه در روز رسد.

نرخ کراول یک وبسایت در مجموع به اندازه، سوای باگ بودن تارنما و سرور (تعداد خطاهایی که ‌‌‌ گوگل با ‌‌‌آن ها روبه‌رو‌‌‌ می‌گردد) و تعداد پیوند‌های وب سایت شما بستگی داراست.

چرا موتورهای کاوش برای وب سایت‌ها نرخ کراول در حیث می گیرند؟
متاسفانه موتورهای کاوش، منابع نامحدودی ندارند what is seo و مجبورند اعتنا و تمرکز خویش را دربین میلیون‌ها اینترنت‌تارنما تقسیم‌‌‌ ‌نمایند. به این ترتیب ‌‌‌آنها به روشی نیاز دارا‌هستند تا تا بتوانند معیار خزش را حق تقدم‌بندی نماید. تخصیص میزان دارایی خزش به هر ‌‌‌اینترنت‌تارنما،‌ به ‌‌‌موتورهای کاوش برای ایفا این شغل امداد‌‌‌ می‌نماید.

به صورت خلاصه: در صورتیکه گوگل کاغذ‌‌‌ای را ایندکس نکند، یعنی آن کاغذ به هیچ وجه نیست!

براین اساس چنانچه تعداد صفحه های شما از کراول باجت‌تان بیشتر باشد، حتما در وبسایت خویش صفحاتی خواهید داشت که ایندکس‌‌‌ و در فیض، چشم نمی شوند.

به این ترتیب، میزان دارایی خزش بیشتر در وب سایت‌های گران قدر نقش دارااست چون ربات‌های گوگل می توانند وبسایت‌های خرد را به راحتی کراول کرده و صفحه های‎شان را ایندکس نمایند. در حالت ذیل می بایست به دارایی خزش دقت ویژه‌ای داشته باشید:

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 185 تاريخ : چهارشنبه 9 شهريور 1401 ساعت: 14:34

همین یکسری سال پیش، درصورتی که می‌خواستید آموزش تولید محتوا از جمله در شیراز رستورانی برای خوراک تناول کردن پیدا نمائید، بایستی «رستوران‌های شیراز» را در گوگل کاوش می‌کردید. ولی امروز تنها کافی‌ست بنویسید: «رستوران». به عبارتی لحظه خواهید روءیت کرد که لیستی از رستوران‌های مجاورت‌تان به شما اکران داده میگردد.

گوگل در سال‌های اخیر تبدیل به مو جود هوشمندی گردیده که کوشش می‌نماید تا مجاورت‌ترین نتیجه ها جان دار را به کاربرانش ارائه دهد. می‌پندارید این رخداد چطور افتاده ‌میباشد؟ صحیح پیش گویی زدید… این الگوریتم‌ها می‌باشند که به گوگل یاری می‌نمایند تا رابطهِ دربین دریایی از محتواهای جانور در وب را پژوهش کرده و مخاطب را به هدفی که در ذهن داراست برسانند.

یک کدام از مشهور‌ترین الگوریتم‌های گوگل که امداد می‌نماید تا مدیران اینترنت‌وبسایت‌ها به مکان تکرار هزاران باره کلمه ها کلیدی در محتواهایشان، به پندار ساخت و ساز محتوای نفیس و کاربرپسند بیافتند، الگوریتم رنک برین (Rank Brain) میباشد. الگوریتم رنک‌برین در اکتبر سال ۲۰۱۵ با این مقصود معرفی شد که به مکان دقت به لغات کلیدی در یک محتوا، معنی این صفحه های شناسایی گردد. آکادمی رایا پارس با یاری الگوریتم رنک برین، نتایجی به یوزرها توصیه میگردد که شایسته ترین پاسخ برای مفاهیم مدنظر آن‌هاست.

اغراق وجود ندارد در‌صورتی‌که بگوییم که الگوریتم رنک برین، انقلابی در شیوه انتخاب حاصل جستجوهای گوگل بود. البته این الگوریتم دقیقا چیست و چطور فعالیت می‌نماید؟

در‌این نوشته‌ی علمی با مطالب پایین آشنا می شوید:

الگوریتم رنک برین چیست؟
رنک برین سیستمی میباشد که گوگل به یاری آن میتواند قصد مخاطب در هنگام کاوش را عالی ادراک نماید. این الگوریتم امداد می‌نماید تا داده‌ها عالی پردازش شوند و مجاورت‌ترین حاصل به موضوعات متبوع یوزرها را به آن ها آرم می دهد. رنک برین، یک فناوری شگفت‌انگیز بر اساس هوش تصنعی میباشد که با یاری الگوریتم‌های گویش ماشین پیاده سازی می‎خواهد شد. در واقع وجه تمایز این الگوریتم همین میباشد که یادگیری ماشین برای نخسین بار وارد جستجوهای گوگل شد. اما پیش از این از یادگیری ماشینی در Google News مستعمل بود، البته گوگل نیوز با چیزی که در رنک برین میبینیم مختلف میباشد.

به تعبیر و تفسیر دیگر، الگوریتم رنک برین یک سیستم یادگیری ماشین میباشد که به الگوریتم مرغ مگس‌خوار یاری می‌نماید و منجر می‌گردد what is seo تا گوگل از «حرفه‌های داده ها» به «دیتای غرض» رسد.

زمانی که یک واژه کلیدی یا این که محتوا برای کاوش وارد گوگل میگردد، الگوریتم کاوش همت می‌نماید تا با جستجوی شایسته ترین محتوا در مطلوب‌ترین پوسته‌ها، فیض جست‌وجو را با مقصود شما همخوانی دهد.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 81 تاريخ : سه شنبه 8 شهريور 1401 ساعت: 16:12

بررسی جدا به شما امداد می‌نماید که متوجه گردید افت ترافیک مجموعاَ فضای اینترنت، بخش جستجوی تصاویر، آموزش تولید محتوا نصیب جستجوی ویدیویی یا این که بقیه بخش‌ها صورت داده میباشد.

کلیه ترندهای صنعت خویش را پژوهش نمایید.
گام‌بعدی استعمال از ابزار گوگل ترندز میباشد. گوگل ترندز به شما امداد می‌نماید که متوجه گردید آیا این افت یک فرآیند کلان‌خیس و در سطح جهانی میباشد یا این که صرفا برای وبسایت شما واقعه میفتد. آکادمی رایا پارس تغییرات آماری در گوگل ترندز میتواند ناشی از دو استدلال اساسی باشد:

ایراد در اخلاق و رفتار یوزرها یا این که درج یک مال تازه
در صورتی‌که تغییرات عمده‌ای در آنچه که در تارنما شما می باشد و چیزی که اشخاص کاوش می‌نمایند، وجود داشته باشد؛  (مثلا، در ارتباط کرونا) جستجوی اشخاص ممکن میباشد به سمت بقیه کوئری‌ها برود و هدف ها دیگری را دنبال نماید. ضمن این، درصورتی که یک مارک خاص را به طور آنلاین به فروش برسانید، ممکن میباشد یک مال حریف نو برای پرس و جو در جستجوی شما وجود داشته باشد.

تعیین‌های فصلی
مثلا، پژوهش ها آرم می دهد که کوئری‌های مرتبط با طعام بسیار فصلی میباشند: عموم در ماه ژانویه  بوقلمون، در ماه نوامبر اردک، و در ماه‌های دیگر بقیه غذاها را کاوش می‌نمایند.

برای تجزیۀ ترندها در صنعت های گوناگون، what is seo شما میتوانید از گوگل ترندز به کار گیری نمایید که دسترسی به مثال متعددی غربال نشده از درخواست‌های جستجوی حقیقی و واقعی به گوگل را مهیا می‌نماید. این به گوگل اذن می دهد تا عشق و علاقه خویش را به موضوعاتی از سراسر عالم یا این که در سطح شهر نماد دهد.

واحد سنجش ترافیکی که کوئری‌ها به سایت شما ارسال می‌نمایند را رسیدگی فرمائید تا ملاحظه کنید آیا در طی‌های گوناگون سال، کوئری‌های فصلی صحیح فعالیت می‌نمایند یا این که نه.

از آنجایی که فعلا در گوگل ترندز می باشید، ممکن میباشد بخواهید بعضا از طریقه‌های جذاب آماری را که ممکن میباشد به شما در ترافیک ورودی یوزرها یاری دهد، پژوهش نمائید:

کوئری‌های بلندتر در حیطه خویش را پژوهش کرده و آنان را با کوئری‌هایی که از آن ها ترافیک می گیرید، مقایسه فرمایید. همان گونه که در گزارش همت سرچ کنسول نشانه داده می گردد، در صورتیکه کوئری‌هایی باشند که به ترافیکی به سمت آن ها نمی‌رود؛ می بایست رسیدگی فرمایید که محتوای آن ورقه به وسیله گوگل Crawl و ایندکس گردیده باشد.

کوئری‌هایی که مرتبط با موضوعات اساسی می‌باشند را پژوهش فرمائید. ممکن میباشد نیاز باشد سطح کوئری‌های مربوطه را ارتقاء دهید تا به شما یاری دهد تارنما خویش را از جمله با اضافه کردن محتوای مرتبط برای اینگونه قوانینی آماده نمائید یا این که از لغات کلیدی استعمال نمائید که بیشتر برای یوزرها جذابیت دارااست و بوسیله آنان سرچ میگردد.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 140 تاريخ : دوشنبه 7 شهريور 1401 ساعت: 15:54

لینک و پیوند‌ها یک عنصر اساسی و مفید در سکو‌بندی میباشند. آموزش تولید محتوا به عبارتی‌ طور که پروسه ایجاد محتوای باصرفه را طی میکنید، از پیوند‌های داخلی و فرنگی نیز استعمال فرمایید. آکادمی رایا پارس به صفحه های داخلی و منابع مربوط به محتوای خویش لینک و پیوند دهید… به‌این شکل رابطه محتوا با یکدیگر برقرار گردیده و موجب ارتقاء بازدید و ارتقا مرتبه صفحه های گردد. تنها اعتنا فرمائید که به طور با صرفه و سنجیده لینک و پیوند‌دهی فرمائید.
وقتی ‌که از ایده‌ها، داده‌ها یا این که منابع فارغ وب سایت به کار گیری می کنید و یا این که به منبع خاصی اشاره می کنید، می توانید از لینک و پیوند فرنگی امداد بگیرید. ادغام پیوند‌های داخلی و فرنگی یک سیگنال طبیعی برای موتورهای کاوش میباشد. به کارگیری بیشتراز حد از لینک و پیوند‌های داخلی غیر طبیعی میباشد و یک درفش قرمز‌رنگ به حساب می‌آید… پس همت نمائید صرفا مطالبی که مرتبط می‌باشند را لینک و پیوند دهید.

به کارگیری از کلمه و واژه کلیدی و عبارات مترادف و هم معنی
قدم اساسی دیگر در ساخت‌و‌ساز محتوای با صرفه این میباشد که کلمه و واژه‌های هدفمند با چگالی مطلوب در مجموع قسمت‌های نوشته‌علمی یا این که محتوا مصرف شود. خلال استعمال از واژه و کلمه کلیدی در پیشگفتار، what is seo می‌اقتدار از لغات هدفمند، هم معنی‌ها و مشتقات نیز یاری گرفت. نکته بسیار اصلی این میباشد که زیاده‌روی نکنید!

قرائت، دستکاری و تجدید حیث
محتوایی که تا این مرحله تهیه و تنظیم کردید یک پیش ‌نویس میباشد. خوب میباشد مقاله را یکسری توشه رسیدگی و هر قسمت که نیاز به دستکاری دارااست را پژوهش نمائید. قسمت‌هایی که با تغییر تحول بهبود مییابند را مشخص و معلوم کرده و تغییر و تحول دهید. از مطلوب‌ترین تصاویر به کارگیری نمائید که در غایت سبب می‏‌خواهد شد خروجی شما به یک محتوای گرانبها تبدیل گردد. شایان بیان میباشد که محتواهای خوانا از نگاه موتورهای کاوش دوستداشتنی‌خیس از محتوایی با خوانایی سطح زیر میباشند.

3- با صرفه‌ سازی محتوا پیش از تکثیر

بعد از اینکه برای قضیه متبوع محتوایی تهیه و تنظیم کردید، می بایست چندین اصول با صرفه ‌سازی برای موتورهای کاوش اجرا دهید و اصطلاحاً محتوا را seo فرندلی فرمائید. این یک قدم بسیار اصلی میباشد که به صورت بی واسطه سکو‌ بندی و مقام شمارا پایین اثر قرار می دهد.

تیتر محتوا: خلال محتوای باکیفیت، تیتر نیز بسیار عنایت دارااست. کوشش فرمایید از عنا وین مطلوب استعمال نمایید.
کلمه و واژه کلیدی محتوا: قرار دادن واژه و کلمه کلیدی در تیتر محتوا، از نگاه موتورهای کاوش گران بها میباشد.
تیتر seo: این قسمت به وضوح در نتیجه ها موتور کاوش اکران داده میشود. میتوانید یک تیتر دیدنی بنویسید که استفاده کننده را به کلیک کردن ترغیب نماید. ترجیحاً کلمه و واژه کلیدی را در اولِ تیتر seo نیز درج نمائید.
URL: نشانی محتوا یکی از دیگر از ارکان نادیده گرفته گردیده در محتوا میباشد، که به‌ آسانی می تواند درجه بندی را پایین اثر قرار دهد. درصورتی که از نشانی‌های انگلیسی به کار گیری نمی کنید، می توانید کلمه و واژه کلیدی خویش را در نشانی محتوا بیان فرمائید.
نکته: در شرایطی‌که از وردپرس به کارگیری میکنید با بازگشت به منوی پیکربندی و تحت منوی پیوندهای یکتا، می توانید ساختار ارتباطات را تهیه و تنظیم و نشانی پست‌ها را سفارشی نمائید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 83 تاريخ : شنبه 5 شهريور 1401 ساعت: 16:40

التفات seo در با صرفه‌سازی اینترنت‌تارنما غیر قابل انکار میباشد و یکی مهارت‌های های اساسی و ولی بسیار مجال‌بر در حوزه seo وب سایت، آموزش تولید محتوا سوژه ایجاد محتوای بهینه سازی گردیده میباشد. seo محتوا یکی‌از مهارت‌هایی میباشد که خلال داشتن علم مورد نیاز، مستلزم تمرین بسیار نیز می باشد، آکادمی رایا پارس چون در حوزه بازاریابی محتوا شما می بایست دو مهارت نویسندگی و اصول فنی بهینه سازی را به طور همزمان به عمل بگیرید. what is seo درین نوشته‌ی علمی از بلاگ اینترنت‌سر شما‌را با عنایت ساخت‌و‌ساز محتوا در seo و ۹ ترفند کاربردی بهینه سازی محتوا آشنا خوا‌هیم کرد. 

۱.جستجوی واژه کلیدی خویش را پر‌نور نمایید

در حالتی‌که قرار میباشد در هر صورتی محتوای خویش را در وب سایت قرار دهید شاید نیاز باشد هنگامی صرف نمائید تا یقین نتایج فرمائید که گوگل متوجه همت شما گردیده‌است. متوجه گردید که اشخاص پیرو چه  و واژه کلیدی  میباشند، و اینکه در چه مسئله‌ای می توانید به رقابت بپردازید. برای خودتان یک برگه عظیم از لغات کلیدی صحیح فرمائید. حواستان باشد که چند بار از لغات کلیدی در محتوای خویش استعمال کرده‌اید، و از ابزارهای قابل قبولی در این مورد منفعت ببرید تا متوجه گردید برای کلمه ها کلیدی آیتم نظرتان کجا رنک گرفته‌اید.  SEMrush ابزار آیتم عشق و علاقه ماست، در واقع ما SEMrush را خیلی دوست داریم و بسیار به آن متعلق گردیده‌ایم.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 79 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 16:18

آیا در ادامه این می باشید که بدانید آموزش تولید محتوا نقشه وبسایت XML یا این که وب سایت مپ چیست و طرز ساخت‌و‌ساز نقشه وب سایت را حافظه بگیرید؟

نقشه وب سایت XML به موتورهای کاوش امداد می نماید تا به راحتی در محتوای وبسایت شما جنبش نمایند و لیستی از مجموع محتویات شما‌را در فرمت قابل تلاوت برای ماشین به آن ها ارائه میدهد.

برخلاف یک نقشه وب سایت ساده که برای اشخاص تاسیس شده است، یک نقشه وب سایت XML به صورت معمول برای بازدید کنندگان وبسایت شما قابل مشاهده وجود ندارد.

در‌این نوشته‌ی علمی، توضیح خوا هیم بخشید که نقشه تارنما XML چیست و چه‌طور می شود به راحتی نقشه وبسایت یا این که وب سایت مپ را در وردپرس ساخت.

نقشه وبسایت XML چیست؟
نقشه وبسایت XML فایلی میباشد آکادمی رایا پارس که تک تک محتوای سایت شما‌را در پوسته XML لیست می نماید. براین اساس موتورهای کاوش مانند گوگل به راحتی میتوانند محتوای شمارا کشف و فهرست بندی نمایند.
در اوایل ده سال 2000، سایت های دولتی لینکی با تیتر “نقشه وبسایت” در صفحه ها اساسی خویش داشتند. این برگه معمولاً دربردارنده لیستی از مجموع صفحه ها آن وبسایت بود.

در حالی که امروزه بعضی از وبسایت ها هنوز دارنده نقشه تارنما HTML میباشند، البته مجموعاَ استعمال از نقشه تارنما گسترش نموده است.

امروزه نقشه های وب سایت به مکان HTML در پوسته XML منتشر میشوند و مخاطبان آن‌ها موتورهای کاوش می‌باشند، خیر اشخاص.

در واقع، نقشه تارنما XML راهی میباشد که صاحبان تارنما می‌توانند در ارتباط آحاد صفحاتی که در تارنما آن ها وجود داراست، what is seo به موتورهای کاوش استحضار دهند. همینطور به موتورهای کاوش میگویند که کدام لینک و پیوند ها در سایت شما از سایر مهمتر میباشند و تعداد دفعات بروزرسانی سایت شما چقدر میباشد.

اگرچه نقشه های وبسایت XML منجر ارتقاء جايگاه شما در موتور کاوش نمی‌شود، ولی به موتورهای کاوش اذن میدهند تا تارنما شمارا خوب کاوش نمایند. این بدان معناست که آنان میتوانند محتوای بیشتری را پیدا نمایند و استارت به نشانه دادن آن در نتیجه ها کاوش نمایند و در سود بعضی اوقات مرتبه بندی بالاتری بگیرند.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 94 تاريخ : سه شنبه 1 شهريور 1401 ساعت: 15:22